Almar en Sabrina in Argentinie

Iguacu Brazilie

Om 11 uur naar de Braziliaanse kant na waterval 275 gezocht te hebben. Door tijd gebrek konden we deze niet bereiken. Op het pad daar naar toe zou veel wild leven zijn. Wij denken dat ze een kater hadden. 2 spechten waren druk met hun hoofd tegen een boom aan het bonken en een Capibara sprong snel voor ons langs het bos in op een afstandje. Naast erg grote mieren en 1 Kaketoe was dat alles. Ze hadden apen beloofd maar de enige die wij zagen waren Spaans sprekende.

De kant van Brazilië is een totaal overzicht van wat wij de afgelopen 2 dagen hadden gezien in Argentinië. Geweldig overzicht van alle watervallen. Bij de Duivelskeel was ondertussen een regenboog ontstaan. Met nog steeds heel veel geraas, waar komt het water vandaan, storten liters water per seconden naar beneden over een brede 260 graden ronde wand.

Ook hier werden we weer nat geneveld. Maar met 40 graden was dat eigenlijk wel weer lekker. Zeer veel foto's rijker en iets armer waren dit voor ons de watervallen van Iguazu.