Almar en Sabrina in Argentinie

Buenos Aires / Recoleta

Vroeg opgestaan om de auto in te leveren en naar BA te vliegen. Inleveren ging goed. Nieuwe band laten zien en een bewijs van goedgedrag gekregen. Meer dan 4000 km afgelegd. 500 meer dan gepland.

Vlucht naar BA verliep goed. In BA een hotel in Recoleta om Evita te bezoeken op de begraafplaats. Eigenlijk een vreemd idee om langs alle overleden mensen te lopen. Het speciale aan deze begraafplaats is dat het net een dorp lijkt met allemaal kleine villa's. De een nog statiger dan de ander. Het graf van Evita was moeilijk te vinden. Deze wordt niet aangegeven, ook niet op de plattegrond bij de ingang. Maar met enig speurwerk toch gevonden.

Deze 'indrukken' hebben we op een terrasje nabij de begraafplaats even moeten verdrinken.

Over een paar uur moeten we ons weer melden op het vliegveld voor de reis terug. Om 18.10 uur vertrekken we.

Milko en Katinka

Op tv bij een reis programma moest je de drukte volgen en kwam je bij haar graf, erg makkelijk zij de blonde hunk die dit presenteert. Niet dus. Namens Thirza bedankt voor de kaart, erg lief!!! goede reis en tot snel. Kom ik foto's kijken haha. Leuk verslag we waren er een beetje bij gr Milko