Almar en Sabrina in Argentinie

Bariloche laatste dag

Vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten bij Punto Paronamic. Mooi uitzicht, wat gedronken en gegeten en nog eenmaal de omgeving in ons opgenomen. Het moet gezegd, misschien wel het mooiste punt waar we een terrasje hebben gevonden tot nu toe. En anders 1 van de want Nieuw Zeeland had ook op zeer goede plekken terrassen neer geplant.

Na een uur of 2 naar Colonia de Suiza. Een volgens de informatie oude kolonie van de Zwitserse emigranten. We parkeerden op een plek waar wij dachten dat het moest. De meneer kwam op ons af en sprak in zeer goed spaans ons toe. Wij snapten hier niets van. Spreekt u engels?? Of misschien Duits (Zwitser!)?? Nee, maar ineens moesten we 20 pesos betalen om zijn park in te mogen. Stelde niets voor. Hij had ook nog vissen. Welke weten we niet maar goed, hij heeft iets gedaan voor zijn geld.

Verder gelopen naar het dorp waar houten huizen staan. Leuk dorpje en ieder huis is wel een restaurant, souveniers winkel, hotel of ander toeristisch iets. Erg authentiek Zwitsers. Hier wat door geslenterd totdat het tijd was voor een drankje. In de auto en naar ons terras aan het water achter het hotel. We moeten ons toch voorbereiden op BA!

Helaas was Alberto gesloten, wegens voor ons onbekende redenen. Jammer van het vlees.